Welcome!
You've carried away by rain cloud
to :erfiedanny.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you brought a raincoat :D
because here the weather was rainy!
RAIN is goooood!


Erfie Danny's Blog! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5512996982358140908\x26blogName\x3d%E2%99%9B+Danny\x27s!+%E2%99%9B\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/\x26vt\x3d-1803890006005447049', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to erfiedanny.blogspot.com. Click the NAVIGATION at the NUMBERS.





Erfie Danny's Blog


Warkah Buatmu Si Manis..
Posted on Thursday, May 19, 2011 @ 8:07 AM | 0 comment(s)

"Tak ku duga kan bertemu dengan kamu..."
ayat ni lah yang mule bertapak dalam fikiran aku bila kali pertama kite bersua muka. Kau sgt menawan dan cantik waktu jemput aku kat ktm seremban pada 22 April 2011- bersamaan dengan tarikh kapel kite untuk bulan kedua. Dengan berbaju merah dan jeans, mata aku nih da rase kau cukup sempurna sebagai seorang perempuan dan seorang kekasih. Jantung ni mula lah bdegup laju, rase nk gugur ke lantai ktm pada masa tuh. kau makin hampir dengan aku, tiba2 aku terus mintak, "NAK 20 SEN!! X TAHAN NI NK MASUK TANDAS!! (sambil tersengih)" aku terus ambik duit yg kau hulurkan walaupun waktu tuh rase malu yg amat sgt! yela.. ape barang mintak duit kat awek smate2 nk msuk tandas kan. sebenarnye, waktu tuh aku x pecah duit lagi. Tak ke owg kate aku gile, nk msuk tandas bayo rm50?? haha. Jadi aku pun terus ke tandas berbekalkan seringgit yang kau hulur tu. Tapi dalam tandas tuh, sumpah, TERSENGIH sorang2 macam orang gile. mungkin sebab rase 'excited + gugup + hepy' dapat bertentang mate dengan kau, buah hati.
Kemudian, kite naik teksi untuk balik ke rumah kau yg aku rase sgt lah comel dan sangat aman tenteram. For me, it's a perfect home. Bermulalah kehidupan baru aku selama 3 hari di seremban. Bertemankan kau disisi aku, aku trase hidup ni semakin lengkap..semakin sempurna.
Hari demi hari berlalu.. Setiap saat kite menyulam cinta...mencipta satu kenangan baru tuk masing2 ingt smpai mati. Merajuk, gaduh manje, satu benda biasa bg aku tuk satu perhubungan.
Detik yang paling susah untuk aku lupekan, DALAM BAS PERJALANAN KE LABU. Bas penuh sangat2 kan sayang. Rasa macam nak turun balik bas tuh pastu carik bas lain. Kemudian kau suruh aku duduk, tibe2 kau duduk atas ribe aku. sumpah terkelu, terbeku, tergagap, terkesima, dan macam2 ter lagi lah waktu tu. Tapi dalam hati, rase sronok. Perasan tak yg aku pelok kau kuat2 dalam bas tu? Sebab aku rase, aku taknak berpisah sesaat pun dengan kau. Saat2 manis tu pun berlalu.. Dan aku pun pulang ke taiping, dengan hati yang tak rela.

******************

Masa berlalu.. hari demi hari, kite berhubungan melalui facebook, sms, call. Jujur semua ni tak cukup tuk aku lepaskan rase rindu aku pada kau wahai si manis. Setiap hari kite buat bende yg same. Tapi keadaan mula berubah bila hidup aku dilanda masalah. Bertubi2, bertimpa2, tiade sorang yg tahu,tmasuk kau si manis. Kemudian, aku mula melibatkan diri dalam aktiviti luar. Balik rumah lewat malam. Diri ni semakin terbiasa dengan keadaan kat luar. Bagi mengelakkan diri daripada memikirkan semua masalah2 yang memeningkan kepala, aku mula aktif keluar rumah, membuatkan kau terguris dengan sikap aku yang semakin lame membentuk menjadi diri yg baru, bukan erfie danny yg dulu.

******************

SAYANG!!
Maafkan aku!
Aku sedar perbuatan aku sangat2 mengguris hati kau terutamanya. Hanye kerana masalah aku, aku berubah sekelip mata, dan secara tak langsung hati kau turut terguris.
SEMUA SALAH AKU!
AKU BERDOSA DENGAN KAU!
Aku tak patut buat semua tu. Sepatutnya aku sedar dari awal, masalah2 aku tak akan selesai dengan cara macam tu. Terima kasih sebab masih setia dengan aku, walaupun kau tahu hidup aku sudah sedia kucar kacir. Terima kasih sebab setia menemani aku, waktu aku hepy, sedey, sunyi.
SAYANG..
Aku janji... akan kembali menjadi Erfie Danny yg dulu.. yg kau kenal mase mule2 dulu. Aku tetap sayang kau, tetap korbankan ape yg aku mampu tuk kau, seperti biasa, asalkan kau rasa sempurna dengan kehadiran aku dalam hidup kau. Hati ni tak pernah sekali pun berhenti menyayangi kau... Bangun Tidur aku, tetap ada kau.
Kau Yang Bernama.... Nur Amalina Sharuddin... :))






No matter what happen, I'LL BE THERE FOR YOU! <3