Welcome!
You've carried away by rain cloud
to :erfiedanny.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you brought a raincoat :D
because here the weather was rainy!
RAIN is goooood!


Erfie Danny's Blog! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5512996982358140908\x26blogName\x3d%E2%99%9B+Danny\x27s!+%E2%99%9B\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/\x26vt\x3d-1803890006005447049', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to erfiedanny.blogspot.com. Click the NAVIGATION at the NUMBERS.





Erfie Danny's Blog


tiada lagi peluang terakhir utk Erfie Danny... :'(
Posted on Tuesday, October 4, 2011 @ 9:18 AM | 0 comment(s)

memori... kenangan... bile dikenang kembali, tipulah kalau x tumpah air mate ke bumi.

SEPTEMBER 2011; Detik bersejarah buat aku. Setelah 2 bulan aku menyepi tanpa teman istimewa, aku buka hati untuk menerima skuntum bunga. Bunga yg dah mencairkn hati aku. Aku melamar 'dia' untuk menjadi kekasih istimewa aku. Dan 'dia' terima. OHMAIGOD!! Aku di Taken kembali. hoho. Aku sangat berterima kasih pada 'dia' sebab berjaya membuka hati aku untuk bercinta semula.


Rupe parasnya ayu, tak tertahan aku memandang. haha <gatal sudah mari> . Demi Allah aku tak tahu macam mane bleh tsangkut dengan 'dia'.

Tapi, jodoh tak panjang..

NAK NANGISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!
NAK MERAUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!

sayang...
aku tak mampu lupe kau. sebab kehadiran kau dalam hidup aku & keluarga dah m'buka satu lembaran baru.
aku dah terbiasa dengar suara kau tiap2 hari...lepas kau balik kelas, lepas kau makan megi, & sebelom kau tido. kite slalu sangat gayut kan?? :') sume tuh sangat indah bagi aku. memang kite couple skejap sangat. tp dah banyak kenangan kau cipta bsama aku. kau datang rumah aku 5 hari, aku terharu sangat weh. sumpah waktu aku dengar kau cakap kau sanggup datang sini sebab aku, berair mata aku :') kau sanggup berkorban untuk aku. aku mintak maaf sayang, sebab tak dapat bagi layanan istimewa dan kemewahan utk kau. skarang masa kejatuhan aku. mungkin ni balasan tuhan sebab aku boros sangat wktu aku mewah2 dlu. tp kau tetap sabar dengan aku kan?? aku tachink2 dengan kau, kau tetap layan aku kan?? selama aku bercinta dengan kau, aku banyak belajar.... belajar tentang melihat masa hadapan.. trime kasih sayang.... kau dah bahagiakan aku walau sekejap. Aku MINTA MAAF, aku dah sakitkan hati kau. Tapi, demi ALLAH, ape yang kau bace dan rase, maksud aku bukan begitu. Malah sebaliknya...aku cair dengan setiap kata2 dan perlakuan kau.  :'( kau memang patut benci aku, marah aku.. dan aku memang layak terima semua tu. aku bersalah. Dan memang patut pun kau tutupkan hati kau untuk orang macam aku. aku tak layak dapat sape2 pun.. Kalau mampu aku putarkan masa, dah lame aku bertindak. Aku takkan bersikap kurang matang.. Aku takkan lalai dengan semua yg ada depan mata aku. Aku tak sanggup hilang kau... :'(
Kau ingat lagi tak, waktu kau kat rumah aku..kite slalu gadoh...tp gadoh manje je kan. Kau suke pukul dada aku kan??. haha. sumpah la sweet! Tapi detik2 manis tu takkan muncul lagi dalam hidup aku, selepas aku hilang kau.. :'(

baby, kau akan tetap bertakhta dalam hati aku selagi aku masih bernafas...walaupun tiada lagi peluang terakhir untuk aku....




AIRMATAKU JADI PERANSANG.. MERINDUMU SAYANGG..




sincerely,

erfiedanny