Welcome!
You've carried away by rain cloud
to :erfiedanny.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you brought a raincoat :D
because here the weather was rainy!
RAIN is goooood!


Erfie Danny's Blog! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5512996982358140908\x26blogName\x3d%E2%99%9B+Danny\x27s!+%E2%99%9B\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://erfiedanny.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/\x26vt\x3d-7079563186702203183', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to erfiedanny.blogspot.com. Click the NAVIGATION at the NUMBERS.





Erfie Danny's Blog


My One And Only
Posted on Saturday, May 21, 2011 @ 8:59 AM | 0 comment(s)

Terima kasih Papa . Ayat tu jea yg mampu ma lafaz kan sebaik saje ma habis bace ' warkah buatmu si manis' Ta sangke pa buat smpai cmtohh sekali . Tersentuh + terharu sgt-2 sygg . Bukan tu jeaa . Air mate ma turut mengalir sebaik saje ma denga muzik yg pa letak lam blog kite nh . Sayangg ; ape saje yg ma buat . Ma pk kan pa .  I LOVE YOU .


Sayangg ; ma happy sgt time kita gayot semalam . Pa 1st penk ma yg sweet and gedik tao ? Ma ta sangke yg pa akan nyanyi lagu toh utk ma . Ma maen-2 ajee sebenanyee . :)


Janji pa yg kite buat semalam ; janji paling manis pernah kite ukir bersama . Nyanyi utk ma sebelum tydo . Sygg ; awak ade lha insan yg plg tahan dengan perangai gedik + mengada-2 saye nh . Tp ; saye hanye gedik depan awakk papa !






You're my one and only Papa !