Welcome!
You've carried away by rain cloud
to :erfiedanny.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you brought a raincoat :D
because here the weather was rainy!
RAIN is goooood!


Erfie Danny's Blog! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5512996982358140908\x26blogName\x3d%E2%99%9B+Danny\x27s!+%E2%99%9B\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://erfiedanny.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/\x26vt\x3d-7079563186702203183', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to erfiedanny.blogspot.com. Click the NAVIGATION at the NUMBERS.





Erfie Danny's Blog


What The He**
Posted on Saturday, June 18, 2011 @ 10:53 AM | 0 comment(s)

HAHAHAHAHAHAHA . Apohal ? Belom mule cerita lagy da gelak . Gile ke ape kau nh Eynaa ? :D
Actually kelaka dengan ape yg terjadyy . First thing first ; aku kat sini .
Bukan niat na mengaib en org ke ape lhaa en ? *maksod aib uwn aku ta tao act . Kesian enn ? ==' Okay dahh ; balik ke cerita . Aku kat sini just luah en ape yg aku rase jeaa . Ape yg aku kate kan . Bukan cerita dongeng yg di gembar gembur kan oleh sesetengah pihak . Ianyaa realiti dan bukan dalam alam khayalan atau fantasi semata-2 . Ape yg aku buat ; untuk kesedaran oleh pihak yg terasa .

Yaa ; mungkin ade jalan yg lebih baik untuk menegor ; tp itu mungkin cara kau orangg . Bukan cara akuu . Aku akan duduk semeja berbincang dengan org yg betol-2 kawan akuu . Bukan si dia yg ntah ape-2 .

Okayy ; macam nh . Straight to the point lhaa . Kalau kau betol-2 ta puas hati dengan akuu . Kenape kau ta teros txt akuu and tanyee ? Kenape kau txt Cik K ? Sebab si dia  boleh paham kauu ? =='

Nak aku buat persoalan pasal ayat-2 yg kau bg Cik K ? Boleh jeaa . No hal beb . :)

Txt si dia pade Cik K :

Salam ; kyra o sape2 arh yg tlis kt blog ; sorry arh . Ko x tau ape2 xpaya judge aku mcm2 k . Aq dah un mnx maf ckgu , n cte hal sebena , so xpaya nk jaje crite . Alhamdullilah ; n thanks kt korang dah maki aq mcm2 . Aku xkesah pn ! Yg pntg cikgu da mafkan aq . So xpaya nk pnjg2 cte arh ,xpat ape pon weyy ! Sume org buat sala kn . BUKAN AQ SORANG YG PENA WT CM TU KAN ! kwn2 ko sndri un penah wt gk kan . Kau ckp aku mcm2 pn xd gune xpt pahale pn . Bukan bajet alim ke ape . Tp btol ark ape aq ckp ney . Psl aku bekepit dgn danny ; aq xsusah kan korang jd pengapit ke ape kn . Sowy arh mlot aku mmg cani . Mmg lancang . So wat ? HAHA . Thanks la k bnci aq . :) At dunie ney BERTIMBUN lg kawan yg bole dicari . Sekuang aja aq uwn ; aq tao arh mane nk beza kn mne baek mne buruk . Mne yg jahil kan . mmg la pn xd nafsu kt balak aq . HAHA . So lantak kowang arh . ALLAH TU MAHA MENGETAHUI MAHA ADIL .DIA tahu perkare sbnar np aq jd cm ney ! Salam .

Meyh aku wat konklusi dary ape yg kau ckp en Cik A hoii ! 

Bagos lhaa kalau kau dah mintak maaf kat ckgu . Harap-2 maaf kau toh dpt menyempurnakan hidop kau sebagai seorang pelajar . Tp aku betol-2 ta setuju and aku nak menyata kan kat sini . Kau dah salah ; kenape perlu kate kawan-2 aku ade wat sekali mcm kauu ? Hoii ! Even lha kau ckp dorang pena wat ; tp aku still wondering . *bile mase dorang maki ckgu depan student len ?

Okayy kawan ; memang ta dapat pahale . Tp mcm aku ckp td . Care aku untok wat kau sedar . Hey there ; what the hel* kau ckp nh ? Tak suro jd pengapit ? Hahh ; tolong lhaaaaaaa ! Low lhaa kau ngn dany jd kawen ke apee . Aku dtg uwn tanak lhaa ! Muntah lebih lhaa akuu ! 




Mulot kau lancang ye kawan ? TAHNIAH  ! Anda memenangi title mulot perempuan paling lancang ! Clap-2 ! HAHA . Kau kate dekat dunie nh ramai lagy kawan yg boleh di carii ? HAHA . Dalam seribu org kawan yg kau kenal . Maybe 4 ; 5 jea yg boleh tahan dengan perangai kau toh . Thanks kau cakap ? Most welcome lhaa . Tade hal lhaa benci-2 nh . Memang hobi akuu . HAHA . :DD




Kau nk kate kau tao menilai mane buruk mane baikk ? Ekskius mee ? Kalau kau tao . Kau takan tibe2 naik angin dengan cikgu tanpe sebab yg munasabah lhaa . Gile ape kauu nh ? Of course lhaa Allah toh maha mengetahuii . Aku tao tohhh . Tayah bg tao ; budak sch rndah uwn tao . :D

One more txt from her and die suro Cik K bg kt aku : 

Xpaya na maen nme bpak aq . Aq nye salah bukan bpak aku nye weyy . N pasal die tlis aq gado nan geng kyra . Aq bkn gado nan kyra meen lyda tyra un , aq gado nan bella sorg jeaa . xpya kot nk mention bnde 2 . Aq uwn bkn ske un msok team ko n tyna n bla n bla . Tao arn np . HAHA . Dah lah heh ; tak kesa aq de ko nk ckp ap . Salam .

Okayy ; setiap manusia ade batas kesabaran nye masing . Begitu juga aku ; seorang manusia yg lemah iman nye ingin memaki hamun peremuan itu sekali lagy ! 

Bodo lhaa kau siak ! Kau ckp serupe paria doee ! Aku maki kau ; tao plak kau txt Cik K . Nh kau kate kau ta kesa . So apesal aku ckp kau mcm-2 . Kau kte tayh na pnjg en cter plakk ? Selagy aku rase kau nh ntah hape-2 . Aku always FUCK KAU DOE PEREMPUAN !

Haa ; kau kate ta hadap nak msok genk aku and tyna ? Bace nh betol-2 . Bukak mate kau besar-2 !

Aku ; Nur Amalina . Tak pernah nah hadap kenal perempuan angkuh macam kau ! Tak pernah doa dapat classmate belagak macam kau ! 

HARAP MAKLUM 



Start from now on ; aku tade classmate name . Err ; tanak cakap . Badi . Naty blog ta best ade name kauu . HAHA . 

Dahh ; to jea aku nak ceramah hary nh . 

Sekian ; terima kasih .

Labels: