Welcome!
You've carried away by rain cloud
to :erfiedanny.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you brought a raincoat :D
because here the weather was rainy!
RAIN is goooood!


Erfie Danny's Blog! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5512996982358140908\x26blogName\x3d%E2%99%9B+Danny\x27s!+%E2%99%9B\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://erfiedanny.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/\x26vt\x3d-7079563186702203183', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to erfiedanny.blogspot.com. Click the NAVIGATION at the NUMBERS.





Erfie Danny's Blog


Apakahh ? =='
Posted on Tuesday, July 5, 2011 @ 2:57 AM | 0 comment(s)

Selamat Petang dan Salam Satu Malaysiaa !

Hary nh ; petang nh . Berteman kan lagu Like The Way *yg aku baru tahu jugakkk . ==' Aku update blog nh . Sambil berjoget bagai orang gilaa *actually berjoget adalah hobi sayaa ! HAHA ; aku mencari ilham untok membuat ayat yg tidak mengguris hati / perasaan / feeling orang lainnn .

Okayyy ? Ape yeaa nak type nh ? Tolonggg ! Tak rety jd FAKE . Err ; tapy tapehhh . Aku cubaa ! HAHA . 

Pada CIK LULU NEE ; kaka malas nak gadoh dengan awak lagy yeee ? Kaka sedar nie semua salah kaka . Kaka tak patot buat macam toh dekat adykkk . Kaka tanak kene tangkap / dendaa . Kaka mana ada duet nak bayaaa . I'm Sorry . Err ?

Tolong lahhhh ! =='




Dah cukop ! Aku dah ta sanggop jd FAKE lagyy . BF aku sendiri menyampah bila aku jd orang lainnn . Tgk lahh muka diaa toh ? Menympah gila kannnn ? Aku da admit sala akuu . HAHA . Tp ; aku admit / minta maaf bukan sebab aku takot / gentar dengan kauu . Aku rase dah tiba-nyaa aku jd mature seperty yg adykk Nee inginkannn . =='

HAHA . Seriously lahhh ! Apahal kau orang gelakkk ? CB ! :DD

Tady gado ohh dgn diaa kt sch . Aku punye tangan dah sejok / mula di hanyun-2 kan di udaraa . 
Tyna asek pegang tangan akuu . Engat aku nak pukol die keee ? HAHA . Sungguh ! Tak kuasa mak nokkkk !

Naty ; sebab perli-2 kt status mukabuku . Aku masok disiplin / balai polis pasal dieee . OhMyyyyy ! Pleaseee ? ==' 

Die punye soalaannn : Ape kaka tak puas haty / motif buat macam toh ?
(ulang 10x) :DD
Kawan die jeaa lebihh . Kfinee . Bestie kannn ?
Tolongg ! Jangan mara aku polakkk ? HAHA 

Satu jam lebih cerita punye ceritaaaa . At last tergantunggg ? 
SEBAB ape tergantunggg ?
Die nak sambong hary kames nh . Die nak bawak ayah diee .

Ape nh ? Kau kate da mature . Settle sendiri tak bolee ? Aku paling MALAS nak layan bila dah sampai melibat-kan mak bapak segale bagaiii . Actually takot ohhhh !
HAHA . Sekali ayah die sound akuuu . Mao ter-shie-2 aku dalam kain sch tohhh .

*kaka aku katee : Bile ayah die jumpaa kauuuuu . Kau wat tak tahu jeaa . Cakap ape yg perluu . Dahh .

Ye lahhh . Kau orangg nak kata aku nh PENAKOT ? Kesa plak kannn ? Kau engat aku GANGSTER banaaaa ? Aku perempuan gedik biasaa macam orang lainnn . Mesty menyampah en dengarrr ? HAHA . Kau orang uwnn gedik jugak kann sebenar-nyaaa ? Tp tima dgn BF / GF ka orangg jeaa ? Tayah typuuu ! Aku tahuuu ! HAHA .

Dahhh ; post nh bukan sebab nk buat kau bangge diri sebab aku mengalahh . 100% it's not contain a simply apologise from me . Aku cuma taknakk . Sebab akuu . Orang lain terlibat samaa . Aku tak suka susah kan kawan-2 / keluarga aku .

Dah ? Puas hatyyy ? If kau nak panjang kan cerita jugakk . Kau punya pasal . Aku akan DIAM selagy aku boleh diam . Aku ber-iman orang nyaaa . :DD

Dahh ; SEMOGA BERJAYA DALAM HIDOP ADYK ! =='

Labels: