Welcome!
You've carried away by rain cloud
to :erfiedanny.blogspot.com/
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you brought a raincoat :D
because here the weather was rainy!
RAIN is goooood!


Erfie Danny's Blog! <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5512996982358140908\x26blogName\x3d%E2%99%9B+Danny\x27s!+%E2%99%9B\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://erfiedanny.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://erfiedanny.blogspot.com/\x26vt\x3d-7079563186702203183', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to erfiedanny.blogspot.com. Click the NAVIGATION at the NUMBERS.





Erfie Danny's Blog


i really miss u bam2 ! :'(
Posted on Thursday, July 14, 2011 @ 1:27 AM | 0 comment(s)

da lame aku x update blog ni.. slalu hrp eyna jea yg update... tp skg ni, eyna da ade blog sndri.. so blog ni aku kne update sndri..kalo dbiarkn, slp2 ari bersawang lak blog neh. erm.. memandangkan da lame aku x sentuh keyboard tuk mngarang pnjg lam blog aku ni, kali ni mmg aku nk bjiwang2. tp, jiwang aku tuh pn jiwang ade mkna. n jiwang bsebab. kalo kowg ase nk mlayan jiwang aku neh, twus la membace k.







mse ktowg mule2 bkenalan, aku bru jea pas frust ptus cinte. dlm shari lebeyh tu, aku leh habiskn hmpir 20 kotak rokok. xsedar yg aku da ketagih. then satu ari tu, de satu numbe xdkenali text aku. aku pn agk hangin la kan sbb tetibe jea ade owg text2 aku. then die intro.. oke.. aku trime.. dats she's a female. haha. then die bgtawu die dpt numbe aku dr tyna n nazz. oke.. aku trime lg. haha. then mntk gamba die lak.. die bg at aku gamba neh



wow!! manis! double2 trime lah kan! hik2. tp, wktu tuh aty aku blom btol2 tbukak tuk trime mane2 gadis. aku trus menerus merokok.. smpi sakit2 la dada aku ni. but hari demi hari, aku makin aktif text ngn si dia neh. die tlalu amek berat ttg aku. die manje sgt. kdg2 cair jgk. tp aku neh mmg keras kpale. aku smoke jgk. then ade satu mlm tu aku mrempit xhengat dunie. naseb x mati. hoho. but si dia neh ttap ngn aku.. care psl aku.. n xptus2 contact aku. dah tuh, makin lame makin manje lak aii. terCAIR aku sowg2. hahaha. ktowg bkawan rapat..rapat lg..n makin rapat.. die wat kan aku smakin tlupe dgn patah hati aku tu.. die wat aku lupe ttg rokok mrempit n sbgnye. she make feel so cool.. twus aku jd budak baik. hehe. pas puas bkawan, aku mntk die jd skendel aku jea. x disangke2 lak aku leh tsangkut ngn die. xleh tahan dah neh. so aku mntk la utk memiliki die. lame jgk la aku tggu. then satu mlm tu, die ckap, 'yela biy.. kite kapel eh'.



YAHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
SHE ACCEPT MY PROPOSAL!


camni la tebiat aku time tuh. klaka x? (^,^) heppy ouh dpt memiliki sowg gadis yg da bangkitkn aku smule. tengkiu syg!


haihh.. sume tuh kenangan yg xmungkin aku lupekn. da nk msuk 5 bln aku kapel ngn si die. kire dkat stgh tahun lebeyh jgk aku mngenali die. tp skg..si dia da xmcm dlu.. die asek badmood jea. aku tahu, byknye bpunce dpd aku jgk. tp, manusia xpenah lari dr ksilapan. aku cube perbetulkan blk smampu2nye2. i've done more than my effort to make her happy again. kdg2 aku ase nk lari rumah, then g kat die. aku nk tgk jea die slalu even die xnmpk aku. kan bes kalo pmintaan aku tu bleh jd kenyataan..

bberape ari lpas, aku ade dtg sne jumpe die. ouhhh heppy gile siak aku bile nmpk die. smpi2 jea dpn die twus aku pelok die. haha lantak la owg nk kate pe. yg pntg, dpt jgk aku lpaskn rindu aku yg da lame tsimpan di jiwe neh. aku rindu die. tp, die mcm xde mood la. aku tahu ape yg mganggu fikiran die. byk masalah yg menimpa kitowg. tp die bsabar jea. aku xsuke die pendam perasaan die tu. sbb aku xtahu pe yg die sdg alami. at least, luahkan la kat aku.aku nk jea pakse die, tp, aku xnk keruhkn lg keadaan. 3hari 2mlm aku kt umah die.. but si die mcm da xde mood nk bgurau manje ngn aku. byk gile soalan yg timbul dlm kepale otak aku ni. berdas-das. nak jea aku tulis lam kertas, n suh die jwb mcm dlm exam tuh. contoh soalan;

1. ma, kenape akhir2 ni slalu badmood ngn pa?
2. ape yg ma pendam sorg2?
3. knape da xnk kongsi crite khidupan ma ngn pa lg?
4. ape salah besar pa yg wat ma jd mcmni?
5. ma dah x rindu syg cinta pa?
6. pa ade wat ma rimas x?
7. sape pa dihati ma?
8. prasaan ma pd pa da bkurang?
9. ma nk pa brubah mcmne? jelaskan.
10. ape cara tuk wat ma jatuh cinta kat pa smule?


byk x? hmm. actly lbeyh dr ni. aku xnk die tseksa ngn aku. aku nk die blk. nk die yg dlu. aku rindu die sgt2. :'( aku nk manje2 ngn die. men fb pn same2. lau die nk g ane2 mst die mntk izin aku dlu. lau aku xbg pn, pndai2 la die pjuk, last2 mst aku bg jgk. aku kn sng cair ngn die. aku xkesa die mcmane. aku trime die seadenye..sptmane die menerima aku seadenye. tlalu byk rintangan yg kitowg da lalui same2. x mudah tuk aku lepaskn bgitu sje. sblom aku tdo, hnye satu jea soalan plg pntg yg wajib dtg lam fkiran aku..




masihkah ada peluang tuk kami kembali semula seperti dlu?? :'(


p/s: ma, lagu ni sentiase ditujukan tuk ma.

Love,

papaerfie






Labels: